Slovenyalı tasarımcı Jure Tovrljan, ünlü markaların logolarını koronavirüs (covid-19) için yeniden yorumlamış. Logoların bu zor zamanda nasıl görünmesi gerektiğini espirili bir dille anlatmış.
MasterCard ve Olimpiyat logolarında bulunan halkaların arasında güvenli mesafe var. Nike ise sloganını değiştirerek “Şimdi Yapma” diyor. Starbucks’ın deniz kızı koruyucu maske takarken, NBA logosunda silüeti bulunan Jerry West ise dizüstü bilgisayarın önünde uzanıyor. Aralarında en sevdiğim değişiklik ise Corona’ya ait “Yeni İsime İhtiyaç Var”.
Tüm dünya ve canlılar için zor zamanlar geçiriyoruz arkadaşlar. Kişisel temizliğimize, sosyal mesafemize ve tedbirlere uymaya çalışın. Acil bir durum olması dışında dışarı çıkmamaya çalışın.
Sağlığınız için #EvdeKal #StayHome