Bir kaç gündür internetimin yavaş olmasını her zaman ki TTNET çalışmalarına, sistemine bağlıyordum fakat dün akşam tesadüfen modemin içine girip baktım. AirTies arayüzünde internet hızını gösteren bölümde 100/ 304 kb/s görünüyordu. Sözde 8mbit’e kadar olan internet hızım bir şekilde düşmüş/düşürülmüş.
Bunun üzerine o muhteşem müşteri hizmetlerini aradım (çalışanlara saygım var gayet ilgileniyorlar ama geri destekte iş yok) bir bey çıktı karşıma ve 12dk boyunca sorunumdan bahsettim ve bunun neticesinde bir arıza kaydı açtı. Ayırca online işlemlerde olan sorunumdan bahsettim, sorunda şu şekilde;
www.ttnet.com.tr adresine giriş yapıyorum, üst bölümden “Online İşlem Merkezi” linkine tıklıyorum gelen sayfada Kullanıcı adı ve Şifre giriyorum giriş yap diyorum. Fakat ne hikmetse yine aynı login sayfasına geri dönüyorum. Beni hatırla seçeneğini tıklayarak bu işlemi yaptığım zaman giriş yapıyor fakat yine ne hikmetse bu defa da “Tek Şifre” dedikleri bir olayla neler yapabileceğime dair bir Hizmetler sayfası ile karşılaşıyorum. Alt alta sıralanmış hizmetler listesinden tekrar “Online İşlem Merkezi” linkine tıklıyorum tekrar beni aynı sayfaya yani hizmetlerin listelendiği sayfaya gönderiyor. Bu şekilde 20’ye yakın sayfa açmışımdır hepsi aynı şekilde labirent gibi gidiyor. Ayırca 3 tarayıcıda tek tek denedim hepsinde aynı şekilde (Firefox, IE, Chrome).
Bu anlattıklarıma karşılık şikayetimin Teknik bölüme yani yazılımla ilgili olan bölüme iletileceği söylendi bir telefon numarası ve eposta adresi istendi. Bugünde bu soruna ait mesaj gönderdiler. Sorun halledildi mi? -Hayır! Hala aynı şekilde giriş yapamıyorum.
Sonunda telefonla aramaktan bunaldım, sıkıldım, kendimden geçtim ve şöyle düşündüm “ben derdimi telefonla anlatamıyorum o zaman bir de yazarak anlatmaya çalışayım”. Tekrar o muhteşem çalışan, yazılım harikası siteye girip “Bize Ulaşın” linkine tıklıyorum. İstenilen tüm alanları dolduruyorum, mesajımı yazıyorum, güvenlik doğrulamasını yapıyorum gönder butonuna basıyorum. Aaa! o da ne ? “TTNet Bize Ulaşın” serviside hata veriyor. Sorununuzu iletmeniz için tasarlanmış olan forma 1000 karakter sınırlaması getirilmiş. Tıpkı “Facebook, Twitter, Messenger” gibi. Söz konusu teknik destek ve iletişim olduğu zaman telekom bu konuda gayet cimri davranıyor. Fakat hizmet adı altında satış yapmaya gelince günde 3-4 kez arandığımı hatırlıyorum. “Limitinizi arttıralım, taahhüt verin daha ucuza internete girin vs.”
Görünen o ki tekeli kendinde bulunduran TTNet “biliyorum” dediği işi bile doğru düzgün yapamıyor ve ben çıldırıyorum.
KabloNet’e geçeyim diyorum o da nasıl güzel bir sistem/alt yapısı ise bir mahalle üstte ve bir mahalle altta herkeste var fakat bizim mahallede KabloNet bulunmuyor. Çok para kazanıyorlar çoook.